Alla inlägg under april 2011

Av naattaa - 25 april 2011 20:56

Hej jag pratar nyss med min bästa vän på skype och vi är inne på habbo fresh. Imorgon är det sista dagen på påsklov på onsdag ska vi gå till skola tråkigaste skola!!! har nya leggins dom är svarta och har håll fett snygga!! snart ska jag gå och städa rum.Det var tivolli hos oss skit tråkig bara tre karusseller var bra inga mer 1 biljett 35 kr 7 biljetter 200 kr .Jag tycker det är bättre att gå till görnalund det är roligare där.Imorgon kanske ska jag gå och bada i torvalla om det är öppet.Jag ska gå till skolan i 3 dagar i den har veckan.Imorgon är det min tränning jag går på cheer och min grupp heter cats och vi ska tävla i juni  vi ska åka till Malmö.Idag har jag ätit tre slush och några godis,fick pengar hela tiden heh.Min påsk var jätte rolig och varm vi gick till gäster två dagar i rad.Min mammas kompis har två hundar en kille och en tjej skit söta!!!! Teddy och Tessi.Nu måste jag gå och städa min rum BYE BYE.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards