Alla inlägg under april 2011

Av naattaa - 30 april 2011 21:26

Hej nu pratar jag med min bästis på skype och vi har tråkit     kanske ska vi vara ute eller åka till handen

Av naattaa - 30 april 2011 20:52

Hej lyssnar på musik

Av naattaa - 29 april 2011 18:48

Pratar med Zoe på skype och vi lyssnar på Big time rush bästa och min kille är Logan och hennes James.Vi var ute och vi var på krossana.   det är Logan <3<3<3

Av naattaa - 28 april 2011 08:24

hej idag kommer jag inte till skolan för att jag skka till doktorn  bra för jag vill inte gå ill skolan och det är bara imorgon sista dagen bra och sne kommer lördag!!  fett synd om alla andra  som måste till skolan.Men idag   vi ingen slöjd så  det var väl tråkit men jag vet inte vad jag ska skriva om ni kan skicka förslag till mig det som ni vill vet om mig

h

Av naattaa - 27 april 2011 19:55

hej hej nånting blah blah Zoe ska skriva så att ni bara vet

Av naattaa - 27 april 2011 19:52

Hej nu pratar jag med min annan bästis gabi och vi är inne på facebook :)<3

Av naattaa - 27 april 2011 18:35

Hej nu pratar jag med  Zoe  och Lillie  på skype och vi tänker vad vi ska spela. Å nej  imorgon har jag okså tränning och i morgon har jag ingen slöjd ;( hoppas det blir rolig dag och att vi får rolig timme istället för matte.Och jag,Zoe och Joselyn kanske ska vara ute och köpa godis på ratsen.Vi ska åka 12 maj til en museeum (tråkit) men lärare så att man får att vi ska få köpa glass JIPPIE  Kollar på tv och har tråkit vet inte vad ska göra Zoe säger att jag ska logga in habbo fresh eller plus dom är fusk habbo och man får pengar och får köpa allting Bra där! och vi fick ingen läxa idag och vi kommer inte få nån glos förhör för att vi var inte i skolan på tisdag bara idag och vi får ha mindre vecka hihih och jag vet inte vad jag ska skriva om hmm kanske bLah BlAH bLaH  HIHH nej jag skojar bara .Lillie är Zoes lilla syster.I skolan på slutet gjorde vi  sagor jag och Zoe skriv om Dom tre syskonen och vi hann inte göra klart den vi gör det imorgon .På fredag kanske ska jag åka till handen och kanske köpa läppglans,örhänger,halsband,kläder,convers (blå),leggins och smink.Och kanske ska jag till port73.Majko från min klas är dum i huvudet och han  är äklig.Josephine tycker att jag har häx hår men det tycker inte jag  jag har snygga hår .Min syster tyckor om Erick Saade omg!! Han är skit ful och är gammal!! Och hon tycker om Danny dom äär full och dom pussade varandra och blää .Men aja jag älskar och skriva jag kan skriva hela dagen.Jag menar det på alvar. Men nu ska jag gå och spela något spel med Zoe Bye Bye 

Av naattaa - 27 april 2011 14:22

Hej igår kom jag hem efter min cheer och det var värsta tränning  vi gjorde piramid och vålt.Idag var jag första dagen i skolan det var lite tråkit vi hade matte,bilogi,musik,sv och mer.komm nyss hem ska prata med min bästa vän på skype!    Me <33333

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards