Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Emm....BLah.....BlAh.

Av naattaa - 27 april 2011 18:35

Hej nu pratar jag med  Zoe  och Lillie  på skype och vi tänker vad vi ska spela. Å nej  imorgon har jag okså tränning och i morgon har jag ingen slöjd ;( hoppas det blir rolig dag och att vi får rolig timme istället för matte.Och jag,Zoe och Joselyn kanske ska vara ute och köpa godis på ratsen.Vi ska åka 12 maj til en museeum (tråkit) men lärare så att man får att vi ska få köpa glass JIPPIE  Kollar på tv och har tråkit vet inte vad ska göra Zoe säger att jag ska logga in habbo fresh eller plus dom är fusk habbo och man får pengar och får köpa allting Bra där! och vi fick ingen läxa idag och vi kommer inte få nån glos förhör för att vi var inte i skolan på tisdag bara idag och vi får ha mindre vecka hihih och jag vet inte vad jag ska skriva om hmm kanske bLah BlAH bLaH  HIHH nej jag skojar bara .Lillie är Zoes lilla syster.I skolan på slutet gjorde vi  sagor jag och Zoe skriv om Dom tre syskonen och vi hann inte göra klart den vi gör det imorgon .På fredag kanske ska jag åka till handen och kanske köpa läppglans,örhänger,halsband,kläder,convers (blå),leggins och smink.Och kanske ska jag till port73.Majko från min klas är dum i huvudet och han  är äklig.Josephine tycker att jag har häx hår men det tycker inte jag  jag har snygga hår .Min syster tyckor om Erick Saade omg!! Han är skit ful och är gammal!! Och hon tycker om Danny dom äär full och dom pussade varandra och blää .Men aja jag älskar och skriva jag kan skriva hela dagen.Jag menar det på alvar. Men nu ska jag gå och spela något spel med Zoe Bye Bye 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av naattaa - 22 maj 2011 18:32

  Jag och min katt Figo nu på balkongen

Hej

Av naattaa - 22 maj 2011 18:22


Hej idag var jag i gröna lund fett kull dom har byt vilda musens bana den är läskigare.Nu lyssnar jag på Jedward deras låt heter Lipstick fett bra   Det är John and Edward (Jedward) ...

:O

Av naattaa - 21 maj 2011 20:17

Hej förlåt att jag har inte bloggat på länge men jag hade inte tid.Idag sa alla att jorden kommer gå under 18:00 nu är dte 20:19 och det har inte gått under idag har jag bowlat och imorgon ska jag åka till gröna lund ...

Av naattaa - 4 maj 2011 19:50

Hej igår hade vi bästa dagen vi fick prata,rita eller kolla på film hela!! dagen.men idag hade vi okså roligt men tråkig Idrott ...

Av naattaa - 2 maj 2011 18:04

hej nu pratar jag med min bästis på skype .har varit i bio igår på rio fett tråkig film lite rolig men aja nu ska jag gå bye bye ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards